2.6.

2. června 2018 v 16:54 | J. |  Jídelníček
Ahoj,

zatím pořád jsem nepředělala vizáž blogu, protože upřímně, když jsem na to nalítla, tak jsem najednou netušila, do jakýho stylu to hodit.

Po mega dlouhý době přidám dnešní jídelníček. Poslední dny piju hodně víno, jelikož mám doma samé návštěvy a babince. Navíc je léto a já pořád pracuju brigádně ve dvou vinotékách, tak proč toho nevyužít, že? Na váze se to absolutně neprojevuje a naopak jsem zhubla.

Včera ráno jsem byla běhat a strašně mě to bavilo, takže se k tomu zase vrátím a začnu pravidelně běhat v terénu. Do fitka chodím stále, ale tam mě běh třeba vůbec nebaví a nenávidím ho tam.

sn: domácí dortík od kamarádky k narozeninám, nevím, kolik kcal to mělo, ale vím, že byl bezlepkový, cukr free a bezlaktozový, na vrchu bylo čerstvé ovoce
sv: profit musli tyčinka
ob: 200g kuřecích prsou, paprika, cuketa
sv: nic
ve: nemám páru, zatím nechci jíst nic, ale uvidím ještě, takže pak přidám edit

A pro přehled aby jste viděly holky, jak vypadá moje postava teď, tak sem dám srovnávačku. Vím, že dolní polovinu těla mám víceméně pořád stejnou, ale vidím podle fotek, že jsem splaskla a mám užší pas, pupíček trochu zmizel a jsem pevnější.

První fotka je z ledna 2018 a druhá je focená poslední den v květnu 2018.
Co myslíte, je vidět změna? Chci upřímnost, ne lež, co potěší.



 

Neaktivnost

27. května 2018 v 14:40 | J. |  Deníček
Čau krásky,

tak jsem po měsíci zase zpátky.
Důvodem mé absence bylo to, že jsem to nějak s jídlem nezvládala. Hodně jsem měla přežery a hodně jsem zlenivěla ve cvičení. Váhu si sice držím pořád na 68kg, ale mrzí mě, že jsem nezhubla nic. V květnu jsem taky měla narozeniny a další 2 kamarádky měly narozeniny, takže to byly samý oslavy, jídlo a alkohol.

Jinak novinky u mě? Asi to, že jsem si našla práci na hpp v mezinárodní firmě a už se těším, až od 1.7. nastoupím a posunu se z života brigád do světa "dospěláků" :D

Jednu brigádku si stále nechám a budu tam docházet přes prázdniny 2x v měsíci (soboty) a pak od září 1x do měsíce na sobotu. Je tam za směnu tisícovka...a ta se nikdy neztratí přece.

S jídlem jsem našla nějak způsob, jak to jde. Když mám den, kdy jím víc nebo se přejídám, tak se takhle "přejím" v určitou hodinu a pak nejím několik hodin. Říká se tomu myslím přerušované hladovění. Díky tomu nepřibírám. A jinak ve dnech, kdy mou mysl nepohání chutě na všechno, tak jím hooodně střídmě. Někdy je to 800kcal a jindy jen 300kcal.

Ke cvičení se ale přemlouvám, tak to se snad zlepší.

Jinak večer zkusím udělat nový kabátek blogu, tak snad se bude líbit. Určitě se mi ozvěte holky.

Od teď se budu snažit být aktivní 4x týdně. Budu teď psát spíš články a jídelníčky přidám na ukázku třeba 2x týdně.

Držte se a mějte se zatím krásně.

Vaše J.


27.4.

27. dubna 2018 v 17:59 | J. |  Deníček
Ahoj holky,

mám špatné zprávy.

Myslím, že dlouhodobé přijímání málo kalorií si teď vybírá svou daň, protože poslední tři dny okolo 16h odpolední dostávám neuvěřitelné chutě na všechno a hodně jím. Během dne se krotím a jím jako vždycky, ale večer to prostě už nedávám. Taky poslední tři dny nechodím vůbec do fitka a celkově jsem děsně líná. Za týden to mám dostat, tak nevím, jestli se na tom nepodepisuje i tohle.

Krásně jsem si naplánovala cvičební režim od pondělí, tak se chci dokopat a fakt do toho jít naplno. No a s tím jídlem mě to hrozně mrzí. Mrzí mě to víc než štve, protože jsem si slíbila, že do konce dubna zhubnu na 67kg rovných a to jaksi nestíhám.

Mojí šancí teď je to, že přítel je celý víkend pryč, tak bych si mohla dát pořádný půst, ale zítra jsem v práci. Tu začínám silně nesnášet, protože pracuji s jídlem a VŽDYCKY uždibuju. Mám dvě brigády, kde je jídlo. V jedný je to v pořádku, tam jsem naštěstí víc, ale ta druhá, kde pracuju jen soboty? Katastrofa.

Zvažovala jsem, že bych si nechala udělat od někoho jídelníček na míru, ale já bych měla stejně tendence to jídlo omezovat. Hrozně závidím svý spolubydlící, která nejí několik dní nic a pak se jeden den přejí a pak zase nic nejí a nebo jí maličko. Kéžbych se dostala do fáze, kde je ona.

Snad se máte líp než já. Držte mi palce, abych tuhle žravku brzo překonala a vrátila se do režimu. Hubla jsem krásně a teď to nechci zničit.

 


25.4.

25. dubna 2018 v 12:19 | J. |  Jídelníček
Ahoj,

váha se mi nějak zastavila a držím se na 68-68,5 kg už několik dní (týdnů?).
Včera jsem se večer přejedla, protože už jsem to nemohla vydržet a najednou jsem měla chuť na všechno. Díky staženýmu žaludku jsem snědla jen polovinu toho, co jsem sníst chtěla. Bez zvracení, bez laxativ. Váha se pohnula jen o 0,3kg nahoru, takže pohodička.

Jídelníčky si stále držím pod 1000kcal. Na cvičení nemám teď moc času, ale chci to změnit, takže si dnes odpo vytvořím nějaký plán na cvíčo a pak vám ho sem hodím.

Jo jinak - s tím kamarádem jsem nakonec byla a bylo to stráááášně fajn. Před dvěmi dny opět. Jsem ráda, že jsme opět v bližším kontaktu :)

21.4.
sn: corny kokos+čokoláda 50g
sv: nic
ob: rajčata 135g, kedlubna 78g, ředkvičky 80g, balkán 69g, vejce 50g
sv: nic
ve: gervais lightlife 80g, kukuřičné plátky s vlákninou 41g
(na grilovačce jsem si nic nedala, vůbec nic kromě vína)
pohyb: nic
pití: 1,5l vody, 0,5l vína

příjem: 797 kcal

22.4.
sn: řecký jogurt čokoláda 140g, crownfield morning musli 50g, 200ml plnotučné mléko
sv: nic
ob: 1ks domácí tortilla (20g žlutá paprika, 50g kuřecí prsa, 10g polníček, 30g rajčat, 30g okurka, 20g chedar, 62g celozrnná tortilla)
sv: nic
ve: grilované maso 50g, 30g žlutá paprika
pohyb: nic
pití: 1l vody

příjem: 896 kcal

23.4.
sn: mléko 200ml, banán 90g, crownfield morning musli 50g
sv: nic
ob: salát kuřecí Ikea, česneková polévka 200ml
sv: nic
ve: těštoviny 100g, kuřecí prsa 100g, omáčka rajčatová s bazalkou 50g
pohyb: běh na páse 25min, schody 10min, intenzivní posilování 40min, sex
pití: 1,5l vody, kafe

příjem: 1 213kcal
výdej: 779 kcal

24.4.
sn: protein banánový, banán, tvarohový koláč, co jsem pekla (později hodím recept)
sv: dm mangovo jablečná šťáva 200ml
ob: řecký jogurt borůvkový 140g, 125g borůvek
sv: přežer - nejdřív jsem se chtěla přejíst zdravými věcmi, ale nepomohlo to (300g okurka, 150g jablko, 3g skořice, 90g nezralý banán, 50g mandlí, 50g arašídů)
ve: přežer (tvarohový šáteček, tofík, čokoládový donut, něco jako bakerolls)

příjem: nemám nejmenší zdání a pěkně mě to sere
výdej: byla jsem jen v práci, takže nic moc

25.4. (dnešní plán)
sn: tvarohový koláč 167g, borůvky 30g
sv: nic
ob: 150g lusky, 147g brokolice, 40g hrášek, 2ks vejce, 60g tofu marinované Toppo
sv: jablko 90g
ve: 70g okurka, 50g ledový salát, 40g ředkviček, 10g polníček
pití: 1,5l vody, 2x kafe, víno
pohyb: lehký úklid

příjem: 794 kcal
výdej: 115kcal




21.4.

21. dubna 2018 v 10:44 | J. |  Jídelníček
Ahoj holky, daří se vám?

U mě to celkem jde, váha ukázala 68,3kg dnes ráno, tak mám radost. Džíny mi začínají zase padnout a podprsenky už mi jsou velké :'( :D
Nějak nevnímám, že jím každý den málo kalorií. Stačí mi to. Někdy si dám něco mimo režim a jindy zase ne, to ale asi každá z nás. Dnes bych měla jít ven po práci s kamarádem, který ještě před pár měsíci pro mě nebyl jen kamarád, ale myslím, že to stejně zase zruší. Tak jako poslední 3 dny. Jsem z toho už docela otrávená a připadám si dost nedoceněná.
Ještě ke všemu večer budeme mít doma s přítelem možná grilovačku, takže jsem z toho v nervech, protože jestli budu mít dobrou náladu, budu chtít jíst a jestli budu mít špatnou náladu, tak vím, že jídlo by mi jí trochu zlepšilo. Takže jsem večer prostě a jednoduše v prdeli :D

Jdu napsat jídelníčky, oběhnout vás.

18.4.
sn: yogurt bílý creamfields 150g, goody musli 54g, borůvky 23g, jahody 44g
sv: nic
ob: 136g rajčat, 94g ředkviček, 142g kedlubna, 64g chléb lamankový, 20g domácí avokádová pomazánka
sv: řecký jogurt borůvka 140g, nestlé fitness delice milk choco 22g
ve: nic
pití: přes litr vody, kafe, čaj
pohyb: nic

příjem: 845 kcal
výdej: nic

19.4.
sn: řecký jogurt čokoláda 140g, chléb lamankový 25g, vejce 50g, domácí avokádová 20g
sv: nic
ob: bulgur salát s petrželí 200g
sv: nic
ve: ovocná přesnídávka hello jablko 190g
2ve: 100g grilovaná krůtí prsam, 40g žlutá paprika
pití: 1,5l vody, kafe
pohyb: 85min intenzivního cvičení celého těla

příjem: 924 kcal
výdej: 482 kcal

20.4.
sn: proteinové lívance Nutrend 50g, 78g banán, 56g jahod, 10g malin, 30g borůvek, 10g ostružin
sv: nic
ob: bulgur salát s fazolemi a olivami 200g, termix vanilka 90g
sv: nic
ve: 90g rajčat, 80g ředkviček, 100g kedlubny
pití: přes litr vody
pohyb: úklid

příjem: 803 kcal
výdej: 134 kcal



Kam dál