21.4.

Sobota v 10:44 | J. |  Jídelníček
Ahoj holky, daří se vám?

U mě to celkem jde, váha ukázala 68,3kg dnes ráno, tak mám radost. Džíny mi začínají zase padnout a podprsenky už mi jsou velké :'( :D
Nějak nevnímám, že jím každý den málo kalorií. Stačí mi to. Někdy si dám něco mimo režim a jindy zase ne, to ale asi každá z nás. Dnes bych měla jít ven po práci s kamarádem, který ještě před pár měsíci pro mě nebyl jen kamarád, ale myslím, že to stejně zase zruší. Tak jako poslední 3 dny. Jsem z toho už docela otrávená a připadám si dost nedoceněná.
Ještě ke všemu večer budeme mít doma s přítelem možná grilovačku, takže jsem z toho v nervech, protože jestli budu mít dobrou náladu, budu chtít jíst a jestli budu mít špatnou náladu, tak vím, že jídlo by mi jí trochu zlepšilo. Takže jsem večer prostě a jednoduše v prdeli :D

Jdu napsat jídelníčky, oběhnout vás.

18.4.
sn: yogurt bílý creamfields 150g, goody musli 54g, borůvky 23g, jahody 44g
sv: nic
ob: 136g rajčat, 94g ředkviček, 142g kedlubna, 64g chléb lamankový, 20g domácí avokádová pomazánka
sv: řecký jogurt borůvka 140g, nestlé fitness delice milk choco 22g
ve: nic
pití: přes litr vody, kafe, čaj
pohyb: nic

příjem: 845 kcal
výdej: nic

19.4.
sn: řecký jogurt čokoláda 140g, chléb lamankový 25g, vejce 50g, domácí avokádová 20g
sv: nic
ob: bulgur salát s petrželí 200g
sv: nic
ve: ovocná přesnídávka hello jablko 190g
2ve: 100g grilovaná krůtí prsam, 40g žlutá paprika
pití: 1,5l vody, kafe
pohyb: 85min intenzivního cvičení celého těla

příjem: 924 kcal
výdej: 482 kcal

20.4.
sn: proteinové lívance Nutrend 50g, 78g banán, 56g jahod, 10g malin, 30g borůvek, 10g ostružin
sv: nic
ob: bulgur salát s fazolemi a olivami 200g, termix vanilka 90g
sv: nic
ve: 90g rajčat, 80g ředkviček, 100g kedlubny
pití: přes litr vody
pohyb: úklid

příjem: 803 kcal
výdej: 134 kcal


 

Candice Swanepoel

Čtvrtek v 22:00 | J. |  Thinspiration


Jsem tu se slíbenou thinspirací mé oblíbené modelky. Kochejte se tou nádherou.

















18.4. - změna režimu

Středa v 11:00 | J. |  Deníček
Čauky,

musím se přiznat, že ten Glum, jak říká Hanča, mi trochu v hlavě dělá neplechu. Občas už cítím únavu, pro mě vysoce kalorické dny (+1000kcal) si vyčítám a následně kompenzuji nízkokalorickými dny nebo laxativy.

+ na mé dietě:
  • nezvracím jako dřív, protože mám ukrutné bolesti v jícnu, když zvracím. Dřív jsem si ho právě zvracením "protrhla" a musela týdny jíst kašovitou stravu a antibiotika, i když jsem nechtěla
  • hubnu
  • držím si víceménně kontrolu
  • jsem šťastnější

- na mé dietě:
  • zase mi padají vlasy
  • jsem častěji unavená a huře se mi vstává
  • výčitky a hlasitější hlas v mé hlavě při každém soustu

23. dubna mi začíná týdenní dietka s názvem Fairy diet. V lednu jsem si nastavila na každý měsíc nějaké dietky, které budou nízkokalorické a jinak jsem měla v plánu jíst 1000-1400 kcal denně. S větší působností na blogu, s malými úbytky měsíčně na váze a s více vyslechnutými větami typu "moc jsi ještě nezhubla", "nejsi přitažlivá", "víc makej", "pořád máš velkou libovou prdel lásko" apod., jsem své kalorie během dne snižovala víc a víc a nyní jsem na 800kcal za den +-.

Pozitivní je, že nastavené cíle, které jsem vám psala před pár týdny, tak nějak dodržuji.
1. Snažím se více pít vodu.
2. 3x týdně běhám v terénu (i když jen na chvíli)
3. 2x-3x týdně chodím do fitka
4. masky na vlasy i pleť si dělám a krémíkama se mažu
:( Co mi nevychází je ta jóga a lekce problémových partií. Momentálně mám docela dost směn v práci a lekce nestíhám, když pracuji celé odpoledne.

Rozhodla jsem se svůj režim trochu obměnit. A tímhle chci také moc poděkovat vám všem za pochvaly jídelníčků a vaší podporu.

Nyní se zaměřím na Intermittent Fasting. Určitě vám nemusím sdělovat, o co jde, jelikož většina z nás už tenhle termín slyšela.
  • Budu jíst každý den od 9:00 - 17:00. Budu jíst zdravě, ale zároveň, když si budu chtít něco dopřát, dopřeju si to, jelikož toho gluma nechci. Nebo....nechci, aby mě ovládnul, jinak ať si v mojí hlavě klidně hoví dál a pomáhá mi.
  • Každý den, ano opravdu každý den, se budu zaměřovat na nějaký pohyb - někdy menší, jindy větší. Pokud se budu cítit vyčerpaně, tak si dám třeba jen tu jógu v pohodlí domova.
  • Každý den vypiju 2l vody a to si pošéfím tak, že si vodu každé ráno naliju do 2l nádobky a to by mi mělo připomínat, že musím pít.
Léto už opravdu klepe na dveře a já, i když vážím 68,8 kg a můj celkový úbytek od nejvyšší váhy je již 6,7kg, si stále připadám, že mám zimní výbavu a těžce to nedávám. Zapřísahla jsem se, že tohle léto prostě budu štíhlá a nebudu se v plavkách stydět. Dokážu to, vím že ano. My všechny.

Doufám, že se vám daří. Večer po práci vás všechny oběhnu. Jídelníček za posledních pár dní vydávat nebudu, jelikož jsem dlouho nevydala normální kecací článek. Příště ale jídeláky zase přidám.
Jenom pro přehled:

15.4. - jídelníček dodržen
16.4. - příjem 778 kcal, výdej: nic
17.4. - příjem 869 kcal , výdej: 477 kcal
18.4. - ten vám napíšu příště

 


15.4.

15. dubna 2018 v 10:27 | J. |  Jídelníček
Ahoj holky,

celý víkend pracujeme na zahradě. Sázíme kytky, stromky a kopeme zem, která je totálně prorostlá šutrama, takže jsem zvědavá, jak nám ty kytky i porostou :D
Váha dnes ráno ukázala zase vyšší číslo a je to 100% tím, že jsme se s přítelem včera po práci zkouřili a já měla klasicky hlad. Neměla jsem nic špatného, ale nebylo toho ani málo - jeden toust, lupínky s mlékem, fitness tyčinka od Nestlé.
Štve mě ten příbytek na váze, jelikož jsem měla už včera 68,4kg.

Jídelníčky si snažím držet kolem cca 800kcal denně (až na včerejšek). Přes víkend jsem necvičila. Dnes si dám tekutý den a zítra a v úterý si dám jídeláky kolem 500kcal, protože chci tu váhu pod 69kg.

Jídelníček 13.4.
sn: Kunín mléčná rýže malina 175g
sv: banán
ob: zelenina na pánvi (ž. paprika 25g, č. paprika 30g, brokolice 100g, rajčae 40g, icefield mražená směs s kukuřicí 70g) a krůtí maso 110g
sv: nic
ve: 40g jahod, 150g yogurt creamfield, 23g sýr eidam 45%, 2ks (50g) toastový chléb celozrnný, domácí kečup 5g
pití: přes litr vody, pár decek vína, čaj
pohyb: 15min na páse, 10min schody, posilování zad, zadku, nohou, břicha 40min, protahování 10min

příjem: 861 kcal
výdej: 532 kcal

Jídelníček 14.4.
sn: kunín mléčná rýže jablko se skořicí 175g
sv: nic
ob: 92g rajče, 69g ž. paprika, 52g č. paprika, 34g ředkvičky, 92g okurka, 55g balkánský sýr, vaječný bílek 66g
sv: chléb vícezrnný 50g, jablko 140g se skořicí 3g
ve: borůvky 38g, banán 84g, jahody 78g, creamfields yogurt 170g
ve2: (po zkouření) toust 50g se sýrem 27g, domácí kečup 5g, cornflakes 20g, mléko 250ml, tyčinka nestlé chocolate 22g
pití: voda (nevím kolik), čaj
pohyb: práce na zahradě - pracovali jsme od cca 10h ráno do 16h večer, ale nemakala jsem tak, jak jsem mohla/měla, jinak bych spálila kalorií víc :D

příjem: 1543 kcal
výdej: 335 kcal

Plánovaný dnešní jídelníček 15.4.
sn: přesnídávka jahoda 190g
sv: nic
ob: smoothie (banán 100g, 30g malin, 30g ostružin, mléko)
sv: nic
ve: protein
pití: kafe, čaj, 1,5l vody
pohyb: práce na zahradě, pilates nebo yogalates, podle toho, co stihnu

příjem: 398 kcal
výdej: 369 kcal

Večer pro vás mám připravený řadu thinspa s mojí nejoblibenější modelkou ever.
Co vy? Oběhnu vás večer, jdeme makat na zahradu :D


12.4.

12. dubna 2018 v 22:37 | J. |  Jídelníček


!!!WoHoooo!!!

Holky dneska ráno mi váha ukázala 69kg rovných. A teď večer taky, takže zítra ráno čekám další úbytek. Jak to jde vám?


Dnešní jídelníček:
sn: Kunín mléčná rýže jablko se skořicí 175g
sv: Nestlé fitness delice čoko 22g
ob: ugo salát grilovaná zelenina 330g
sv: 32g borůvek, 58g jahod
ve: ovofit jahodový 140g, 32g eidam sýr 45%
pití: 0,7l vody, 4dc bílého vína
pohyb: nic

příjem: 751 kcal




Kam dál