15.3.

15. března 2018 v 20:54 | J. |  Jídelníček
Ahoj, jak se vám daří?

Dnešek nebyl tak úspěšný, jak jsem čekala, ale někdy jsou ty slabší dny. Na dnešku mě těší, že jsem opět odolala a nedala si ty hnusný pražený solený mandle. Mrzí mě to, že se mi hlady motala hlava a byla jsem protivná, takže jsem si dala po večeři ještě nějaké jídlo. Na druhou stranu - před mojí druhou večeří jsem měla váhu 71,3, takže ráno by tam mělo být nižší než dnešní ráno (71,1). Většinou hubnu půl kg denně.

sn: riso lískový oříšek
sv: přesnídávka jahoda
ob: zeleninová polévka
sv: nic
ve: nízkotučný bílý jogurt
2ve: jeden toust (sýr, šunka), vejce, kousek toho mrkvového koláče, co jsem pekla
pití: 500ml vody, litr čaje
pohyb: 40min domácí posilování, 15 min joga

Klidně mě zkritizujte, vím, že jsem to podělala. Takhle na večer se přežírat v liquid day :(

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 vivien-for-ana vivien-for-ana | 16. března 2018 v 9:38 | Reagovat

Jídelníček není úplně špatný, a hlavní i je, že máš ten den pohyb, takže až takové výčitky neměj. Pohybem zrychlíš metabolické pochody i na následujících pár hodin ;)

No a pro příště - pro svůj klid duše, dobrý pocit a nulové výčitky, tak se "klidně večer najez více" ALE dej si třeba spíše velký zeleninový salát, kam si zamícháš polotučný tvaroh, či jogurt (=BÍLKOVINY + ZELENINA zasytí) a navíc ti dodá důležité nutrienty ;)  - a ten dortík si dej hned druhý den ráno, můžeš se na něj s plným bříškem večerního salátu i více těšit :)

Tak se drž, myslím, že si vedeš pěkně :)

2 vivien-for-ana vivien-for-ana | 16. března 2018 v 9:39 | Reagovat

ne dortík - koláč samozřejmě :D ... dívala jsem se na recept, zní to dobře, někdy vyzkouším ;)

3 Sugar Sugar | Web | 16. března 2018 v 9:56 | Reagovat

Nevím, jakou dietu to přesně držíš, ale zas tak moc jsi toho nesnědla, samozřejmě, že na večer sladký není úplně Chanel, ale mrkvový koláč je asi ta nejzdravější varianta sladkosti, co existuje, takže se hlavně nestresuj, pořád jsi toho měla míň a zdravější než 90% lidí. ;)

4 Lyre Lyre | Web | 16. března 2018 v 12:15 | Reagovat

Klid, není to nic strašnýho! Z té druhé věčeře jsi zase načerpala nějaké ty živiny, které tělo určitě potřebuje, ať můžeš zase vesele hubnout dál :)

5 Hanka Hanka | Web | 16. března 2018 v 14:36 | Reagovat

Bože ale jak jsem z toho vyšťavená. Čekám na MS a fakt už to nedávám! Bolí mě i duše :D

My jsme si psaly na chatu viď? Hele nevím kolik je to celkem, ale myslím že uplně ok. Akorát jako půl kila za den? Ty vážně myslíš že máš výdej aby jsi byla denně 3500kcal v deficitu? Ber tu váhu s rezervou, snaž se asi spíš orientovat na čísla (příjem vs výdej). A přidej v tekutinách, pomůže ti to ;-) Já piju 3l i více a nemám prostor na jídlo lol :D Kecám, víš jak to myslím, hlad a chutě jsou jen převlečená žízeň pokud není čas jíst :D

6 cincinety cincinety | Web | 16. března 2018 v 16:37 | Reagovat

Ahoj, jasné, idem si ťa pridať :-) Jedálniček je pekný a stále lepšie na večer mrkvový koláč než chipsy ako som to spravila nedávno ja

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama