21.3.

21. března 2018 v 12:47 | J. |  Jídelníček
Ahoj,

moc všem děkuju za rady u mého předešlého příspěvku. Nakonec jsem ho ale stejně smazala, protože je blog přece jen veřejný, tak nechci mluvit úplně o všem.

Jídelníčky si držím stále, váha se teď zastavila na 70-70,5 kg a nehýbe se, tak jsem přidala více kardia a pokusím se ode dneška kaloričtější věci jíst spíš dopoledne.

Pondělí (19.3.)
sn: jogurt Hollandia 200g, musli s čokoládou a ořechy
sv: nic
ob: zeleninová polévka 250ml, jasmínová rýže 100g, brokolice 50g, kuřecí prsa restovaná na kari 50g
sv: Milko můj skyr Malina 140g
ve: brokolice 100g, fazolové lusky 50g
pití: 1l vody, 500ml čaj
pohyb: ranní procházka 30min

příjem: 849 kcal
výdej: 154 kcal

Úterý (20.3.)
sn: Milko můj skyr Malina 140g
sv: riso láskooříšková 200g
ob: zeleninová polévka 250ml
sv: domácí ovesné sušenky, co jsem pekla (přidám večer recept) 50g
ve: noky se špenátem a kuřecím masem 300g (trochu jsem prasila)
pohyb: 45min běžecký pás, 20min schody, 30min posilování s vlastní vahou, 15min protažení
pití: 1l vody, 500ml čaj

příjem: 1004 kcal
výdej: 912 kcal

Středa - dnes (21.3.)
sn: Milko řecký jogurt jahoda 140g, domácí ovesná sušenka 40g
sv: nic
ob: 40g mix salátů, 20g černých oliv, 40g cherry rajčat, 70g balkánský sýr, 2ks knackebrot žitný s 15g pomazánkové máslo, 15g avokádo
po obědě: čokoládovo-kokosový protein 30g
sv: nic
ve: fazolové lusky 50g, dušená mrkev v páře 100g
pití: 800ml čaj, 1,5l vody
pohyb: 50min běžecký pás, 15min schody, 20min posilování hýždí, 10min protažení

příjem: 829 kcal
výdej: 630 kcal

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 stastnavyhra stastnavyhra | Web | 21. března 2018 v 13:32 | Reagovat

Baví Vás soutěžit o reálné peníze? Zkuste si zasoutěžit na webu www.stastnavyhra.cz . Vybíráte lístky, s kterými se zařazujete do slosování. Stačí vybrat pouze jediný. Losujeme každý týden o peníze. Vše je Zdarma, za nic se neplatí. Tak si pospěšte ať stihnete výhru už tento týden!  :-D

2 Jess Jess | Web | 21. března 2018 v 15:10 | Reagovat

Máš krásné jídlo i pohyb. Závidím. Ty rady jsem nečetla, ale je fajn občas si jen přečíst rady a smazat to. Nemusí to být uložené navěky. ☺

3 Sugar Sugar | Web | 21. března 2018 v 19:11 | Reagovat

Ty jsi tak střídmá. 😍 To bych nevydržela.
Snad se ti to podaří vyřešit. Ať už podle našich rad nebo ne.

4 Hanka Hanka | Web | 21. března 2018 v 20:10 | Reagovat

Já ten cheat plánovala,měla jsem strop právě 2500kcal což jsem se vlezla a ještě vybylo, ale člověk má stejně výčitky.

Je úplně jedno kdy jíš víc a kdy míň, jediné na čem záleží je celkový příjem vs celkový výdej. S tvým příjmem by jsi měla hubnout a to poměrně rychle i 1,5-2kg týdně. POkud ne, děláš něco špatně v počítání kalorií. Buď můžeš mít mimo váhu (což byl můj problem) nebo můžeš špatně počítat třeba ml oleje a tak. Soustřeď se jenom na příjem vs výdej, to co kdy jíš je šumák. Klidně si dej na noc největší jídlo, nemá to na hubnutí vliv (je to výmluva).

5 Jajinka Jajinka | Web | 22. března 2018 v 8:27 | Reagovat

Nádhera ty jídelníčky :) A cením tvůj pitný režim ;)

6 cincinety cincinety | Web | 22. března 2018 v 15:16 | Reagovat

Perfektné! a ten pohyb

7 superfighters superfighters | E-mail | Web | 2. července 2018 v 5:31 | Reagovat

A great post really

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama