25.4.

25. dubna 2018 v 12:19 | J. |  Jídelníček
Ahoj,

váha se mi nějak zastavila a držím se na 68-68,5 kg už několik dní (týdnů?).
Včera jsem se večer přejedla, protože už jsem to nemohla vydržet a najednou jsem měla chuť na všechno. Díky staženýmu žaludku jsem snědla jen polovinu toho, co jsem sníst chtěla. Bez zvracení, bez laxativ. Váha se pohnula jen o 0,3kg nahoru, takže pohodička.

Jídelníčky si stále držím pod 1000kcal. Na cvičení nemám teď moc času, ale chci to změnit, takže si dnes odpo vytvořím nějaký plán na cvíčo a pak vám ho sem hodím.

Jo jinak - s tím kamarádem jsem nakonec byla a bylo to stráááášně fajn. Před dvěmi dny opět. Jsem ráda, že jsme opět v bližším kontaktu :)

21.4.
sn: corny kokos+čokoláda 50g
sv: nic
ob: rajčata 135g, kedlubna 78g, ředkvičky 80g, balkán 69g, vejce 50g
sv: nic
ve: gervais lightlife 80g, kukuřičné plátky s vlákninou 41g
(na grilovačce jsem si nic nedala, vůbec nic kromě vína)
pohyb: nic
pití: 1,5l vody, 0,5l vína

příjem: 797 kcal

22.4.
sn: řecký jogurt čokoláda 140g, crownfield morning musli 50g, 200ml plnotučné mléko
sv: nic
ob: 1ks domácí tortilla (20g žlutá paprika, 50g kuřecí prsa, 10g polníček, 30g rajčat, 30g okurka, 20g chedar, 62g celozrnná tortilla)
sv: nic
ve: grilované maso 50g, 30g žlutá paprika
pohyb: nic
pití: 1l vody

příjem: 896 kcal

23.4.
sn: mléko 200ml, banán 90g, crownfield morning musli 50g
sv: nic
ob: salát kuřecí Ikea, česneková polévka 200ml
sv: nic
ve: těštoviny 100g, kuřecí prsa 100g, omáčka rajčatová s bazalkou 50g
pohyb: běh na páse 25min, schody 10min, intenzivní posilování 40min, sex
pití: 1,5l vody, kafe

příjem: 1 213kcal
výdej: 779 kcal

24.4.
sn: protein banánový, banán, tvarohový koláč, co jsem pekla (později hodím recept)
sv: dm mangovo jablečná šťáva 200ml
ob: řecký jogurt borůvkový 140g, 125g borůvek
sv: přežer - nejdřív jsem se chtěla přejíst zdravými věcmi, ale nepomohlo to (300g okurka, 150g jablko, 3g skořice, 90g nezralý banán, 50g mandlí, 50g arašídů)
ve: přežer (tvarohový šáteček, tofík, čokoládový donut, něco jako bakerolls)

příjem: nemám nejmenší zdání a pěkně mě to sere
výdej: byla jsem jen v práci, takže nic moc

25.4. (dnešní plán)
sn: tvarohový koláč 167g, borůvky 30g
sv: nic
ob: 150g lusky, 147g brokolice, 40g hrášek, 2ks vejce, 60g tofu marinované Toppo
sv: jablko 90g
ve: 70g okurka, 50g ledový salát, 40g ředkviček, 10g polníček
pití: 1,5l vody, 2x kafe, víno
pohyb: lehký úklid

příjem: 794 kcal
výdej: 115kcal



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Jajinka Jajinka | Web | 25. dubna 2018 v 13:08 | Reagovat

Jestli se ti váha zastavila, tak co přidat pohyb? Třeba jen 20 minut denně nějaké cvíčo :)

2 She. She. | Web | 25. dubna 2018 v 14:11 | Reagovat

Jedalnicky mas fajn a vaha urcite casom zasa klesne..Jajinka ti radi dobre, par minut cvicenia ti moze pomoct:)

3 B. B. | Web | 26. dubna 2018 v 2:26 | Reagovat

Já na cvičení taky nemám skoro čas a když už, tak jsem strašně unavená :(.

4 Sugar Sugar | Web | 26. dubna 2018 v 22:12 | Reagovat

Když váha stojí při takovém pidipříjmu, něco je špatně. Metabolismus? Štítná žláza?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama