27.4.

27. dubna 2018 v 17:59 | J. |  Deníček
Ahoj holky,

mám špatné zprávy.

Myslím, že dlouhodobé přijímání málo kalorií si teď vybírá svou daň, protože poslední tři dny okolo 16h odpolední dostávám neuvěřitelné chutě na všechno a hodně jím. Během dne se krotím a jím jako vždycky, ale večer to prostě už nedávám. Taky poslední tři dny nechodím vůbec do fitka a celkově jsem děsně líná. Za týden to mám dostat, tak nevím, jestli se na tom nepodepisuje i tohle.

Krásně jsem si naplánovala cvičební režim od pondělí, tak se chci dokopat a fakt do toho jít naplno. No a s tím jídlem mě to hrozně mrzí. Mrzí mě to víc než štve, protože jsem si slíbila, že do konce dubna zhubnu na 67kg rovných a to jaksi nestíhám.

Mojí šancí teď je to, že přítel je celý víkend pryč, tak bych si mohla dát pořádný půst, ale zítra jsem v práci. Tu začínám silně nesnášet, protože pracuji s jídlem a VŽDYCKY uždibuju. Mám dvě brigády, kde je jídlo. V jedný je to v pořádku, tam jsem naštěstí víc, ale ta druhá, kde pracuju jen soboty? Katastrofa.

Zvažovala jsem, že bych si nechala udělat od někoho jídelníček na míru, ale já bych měla stejně tendence to jídlo omezovat. Hrozně závidím svý spolubydlící, která nejí několik dní nic a pak se jeden den přejí a pak zase nic nejí a nebo jí maličko. Kéžbych se dostala do fáze, kde je ona.

Snad se máte líp než já. Držte mi palce, abych tuhle žravku brzo překonala a vrátila se do režimu. Hubla jsem krásně a teď to nechci zničit.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 xskinnyx xskinnyx | Web | 27. dubna 2018 v 19:11 | Reagovat

Přesně to dělám, čtu různé články jak se toho zbavit :)
Také bych to jídlo omezovala takže by to nemělo cenu :/ tak jako ji tvá kámoška tak jsem to zkoušela, ale nejde to dlouhodobě teda mě to nešlo

2 Sugar Sugar | Web | 27. dubna 2018 v 21:32 | Reagovat

Asi jsem s tím trapná, ale ta 5:2,co jedu, fakt funguje. A omezit kalorie fakt stačí 2 dny v týdnu a hubneš a nemáš takový stavy. 😉

3 Kindness Kindness | Web | 28. dubna 2018 v 21:26 | Reagovat

Držím palečky <3

4 Hanka Hanka | Web | 29. dubna 2018 v 12:55 | Reagovat

Zvedni si v tabulkách hodnoty, mrskni tak bazál + 400kcal a přečkej to, já to tak taky mívám, dny kdy je hrooozně těžký odolávat čemukoliv.

5 ana-friend ana-friend | Web | 29. dubna 2018 v 19:37 | Reagovat

mám stejný problém, celý den třeba nemám ani na nic chuť a večer bych snědla všechno..ale je to jrn pocit, nesmíme se tim nechat ovlivnit :)

6 M M | Web | 30. dubna 2018 v 7:08 | Reagovat

Moc ti věřím, že to dokážeš <3

7 Jajinka Jajinka | Web | 30. dubna 2018 v 9:39 | Reagovat

Pročpak nezkusíš dietu 5+2? :) Podle toho, co píšeš, by pro tebe byla jako dělaná!! 5 dní jíš neomezeně a 2 dny pod 500 kcal, určitě to znáš od holek z blogů.

8 cincinety cincinety | Web | 30. dubna 2018 v 12:54 | Reagovat

Ja stále len niečo skúšam ahľadám, čo mi bude vyhovovať. A tiež mám pocit, že som to teraz pokašľala, lebo pred ms som mala hrozné chute a nič okrem žrania sa mi nechcelo. Držím palce, nech to prekonáš.

9 dreamweight dreamweight | 4. května 2018 v 2:08 | Reagovat

Tím pádem bych se na nějaké takové "omezování" vykašlala, potom budeš mít takové chutě pořád.
Ono to s tím jídlem také vážně jde :)).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama