3.4.

3. dubna 2018 v 10:21 | J. |  Jídelníček
Ahoj,

včera po večeři jsem si dala ještě pár koleček salámu s paprikou - tak jen pro upřesnění. Na váhu radši nelezu. Teď mám ty 3 dny povelikonoční očisty, který mě zase hodí zpátky do režimu.

Taky to tak máte? Když máte několik dní obžerství a chcete se vrátit do režimu, tak jíte maličko a nízkokaloricky - někdy hladovíte úplně - pouštíte si thinspirační filmy, písničky a sjíždíte všechny thinspa, co máte v telefonu a počítači? Dejte vědět v anketě.

Takže jídelníček pro dnešní den jsem si naplánovala takhle:

sn: půlka grapu 150g, 1ks vejce na tvrdo 50g, 1ks bílek na tvrdo 33g, smoothie z banánu a malin
sv: čaj
ob: 130g zelené lusky, 100g brokolice, 100g kukuřice, light cottage Blaník 150g, 1ks knackebrot
sv: čaj
ve: 87g rajče, 110g okurka, 55g ředkviček, bílý jogurt Pilos 150g
pití: 300ml voda s citrónem, 850ml čaje, 600ml čistá voda
pohyb: domácí posilování 40min, joga 20min

příjem: 752 kcal
výdej: 309 kcal

Držte se holky, děláte to pro sebe. Je jedno, kolik lidí vám řekne, že jste krásné a hubené. VY se tak musíte cítit.


!!!Večer bude už konečně přidaný ten recept na proteinový koláč!!!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Děláte po obžerství to, co já, aby vás to hodilo zpět do režimu?

Ano 75% (3)
Ne 25% (1)
Ne, ale teď už začnu 0% (0)

Komentáře

1 Sugar Sugar | Web | 4. dubna 2018 v 12:48 | Reagovat

Dala jsem si po velikonocich půst 😍

2 Hanka Hanka | Web | 4. dubna 2018 v 17:34 | Reagovat

Moja, já si takhle vymejvám hlavu nonstop, proto je pro mne se držet a nejíst tak moc 😁. Ale příští týden plánuju až dojím co by se mohlo zkazit hladovku. OU JÉÉ 😁

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama