5.4.

5. dubna 2018 v 21:19 | J. |  Jídelníček
Ahoj holky,

Jídelníček 4.4.
sn: skyr borůvka 140g, banánové smoothie
sv: nic
ob: brokolicová polévka 300ml, jasmínová rýže 50g, tuňák ve vlastní šťávě 20g, španát 5g, zeleninová mražená směs 50g
sv: banán 100g
ve: brokolicová polévka 250ml, 2ks lamankový chléb
pití: 0,7l vody, 1x čaj
pohyb: nic

příjem: 723 kcal
výdej: nic

Dnešní jídelníček 5.3.
sn: ovesné vločky 35g, půlka vaječného bílku 12g, agávový sirup 2g, lněné semínka 3g, slunečnicová semínka 5g, jahody 50g, banán 50g
sv: nic
ob: kuřecí prsa 50g, cibule 15g, česnek 3g, paprika 15g, těstoviny 40g
sv: nic
ve: kuřecí prsa 30g, těstoviny 30g
pití: 1,2l vody, 2x kafe, sklenička vína
pohyb: 20min běžecký pás, 10min schody, 30min intenzivní posilování celého těla, 10min protažení

příjem: 606 kcal
výdej: 506 kcal

Jak jsem řekla, tak teď se chci vrátit do režimu a to nepůjde po Velikonocích jinak, než že pár dní budu jíst hooodně střídmě.

Jak se máte vy?

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sugar Sugar | Web | 5. dubna 2018 v 22:04 | Reagovat

Ty jedéeéš! To bych nevydržela takhle víc dní v kuse takhle málo kalorií. Už dnes jsem byla ukrutně unavená, a to jsem měla mezi dvěma půsty jeden den normál. A zejtra 3. půst... asi prospím sobotum 😆

2 Hanka Hanka | Web | 6. dubna 2018 v 0:22 | Reagovat

Ale di ty, my jsme vysoký, a s tímhle jídlem to pojede dolů jedna báseň! V létě budeme kočky VŠECKY. Jen to neflákat!

3 Kara Kara | Web | 6. dubna 2018 v 8:50 | Reagovat

Ty jo:O dokonale jidelnicky fakt!:) je dobre telo trochu procistit a odlehcit po dnech nejakeho obzerstvi:D at se dari, urcite zhubnes:)

4 B. B. | Web | 6. dubna 2018 v 17:00 | Reagovat

Já bych možná měla začít taky zase vypisovat gramy atd., ale strašně se mi do toho nechce :D.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama