7.4.

7. dubna 2018 v 11:08 | J. |  Jídelníček
Zdravím slečny,

tak se mi konečně podařilo po Velikonocích srazit váhu zpátky na tu, se kterou jsem odjížděla. Trvalo mi to 5 dní, ale budiž. Hlavně, že se povedlo.

Včerejší jídelníček 6.4.:

sn: skyr borůvka 140g, banán 100g
sv: ovofit jahodový 140g
ob: cherry rajčata 220g, Emco ovesná kaše s jahodami 55g
sv: 2x pralinka
ve: 15g pistácií
2ve: brokolicová polévka 300ml, 1ks lamankový chléb
pití: 2x kafe, 1x detox čaj, 1x heřmánkový čaj, 700ml vody
pohyb: 10h v práci na nohách

příjem: 913 kcal
výdej: 475 kcal

Dnešní jídelníček 7.4. mám v plánu takhle - snad to nepokazím..:

sn: 2 míchaná vejce, 17g cibule, 19g dušená šunka, 147g jahod
sn: vanilkový termix 90g
ob: 44g ředkviček, 78g okurky, 152g rajčat, 62g balkánu
sv: nic
ve: ovofit jahodový 140g
pití: 3x detox čaj, kafe, 1l vody
pohyb: 8h v práci na nohách

příjem: 636 kcal
výdej: 256 kcal

Jinak to jaro ve mě vyvolává strašný chutě nakupovat. Mám chuť nakoupit si nový boty, džíny, kraťasy, plavky, spodní prádlo, trička, bundičky, šaty. Před prací jsem dnes byla v DMku a tam mají teď tak úžasně voňavý krémy! Hned jsem nějaký chtěla ukořistit, ale na letošní Vánoce jsem dostala tolik krémů, že je nejdřív musím vypotřebovat. Takže jsem z DMka naštěstí odešla jen s tím, pro co jsem tam šla.

Zároveň mám neskutečnou chuť se pořádně opřít do cvičení a cvičit víc, než jak cvičím teď. Chodím do fitka cca 3x týdně. Mám hrozivou organizační náladu a už od rána vymýšlím všechno možný, jak chci před létem začít fungovat a co všechno chci umět. Chci se naučit hodně yogínských pozic, protože pojedu letos po několika letech opět k moři a rozhodně chci odtamtud hezký fotky, běhat ráno po pláži, užívat si moře, výlety a po večerech yogovat při západu. Hodím vám je na konec článku. Sirsasanu (stoj na hlavě) už umím o zeď, ale ne a ne udržet balanc i bez tý zdi. Holubího krále (druhý obrázek) zvládám už taky, ale neohnu tu nohu ještě úplně k hlavě. No a most umím taky, ale jen ze země :D Nemám už vůbec ohebnou páteř a přesně to chci změnit.

Mám také nový plán pro hezčí tělo a pleť, který od pondělí uskutečním.

  1. každý týden budu chodit na jednu lekci yogy a jednu lekci problémových partií
  2. každý týden budu chodit 2x do fitka
  3. každý týden budu 3x týdně chodit běhat ven
  4. po každém cvičení se budu protahovat 20-30min místo obvyklých 15min
  5. začnu pít 1,3l vody denně a každý týden zvýším o 300ml dokud se nedostanu kolem 3l za den
  6. před spaním se budu mazat zpevňovacím tělovým mlékem
  7. po ránu se budu mazat voňavým hydratačním krémém
  8. 1x za 14 dní - vždy den před doplňováním řas - si udělám očistu pleti (15min napařování, peeling, nípání, maska, krém)
  9. každých 14 dní si udělám vlasovou masku z olejíčků a esencí
  10. od května začnu chodit 2x týdně do solárka ať chytnu barvičku

Jak na vás působí jaro?






 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hanka Hanka | Web | 7. dubna 2018 v 14:46 | Reagovat

Mám to úplmně stejně s rozhozením i jarním čílenstvím. Akorát já to mám takhle x krát do roka ještě navíc :-/

Hele možná za dva dny ukáže váha i méně! Mi tak ukázala, a dneska se šíleně hodně vyprázdňuju, takže zítra možná bude ještě míň.

Užívej teploučko :-*

2 Hanka Hanka | Web | 7. dubna 2018 v 14:53 | Reagovat

Na tvou ptázku u B., to je sólo počítadlo od toplisto ktere si vložíš do menu nebo kde chceš.

Jak máš v adminovi nastavení tak si v menu najdi statistiky a tam vyber u koho to chceš, toplist je ověřená klasika.

3 Sugar Sugar | Web | 7. dubna 2018 v 21:06 | Reagovat

Hmmm ty pozice z jógy vypadají  pohodě, ale budou složité. Máš na sebe podle mě obrovské nároky. Jako budu ti držet palce, ale máš toho na sebe naloženýho moc. Jídlo jako vždy vzorné. 😘 S tou nutellou no promiň. 😅 A ten čokoládovej dort se žloutkovým krémem, co jsem pekla, by ti taky určo chutnal. 😆😆

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama